Saturday, April 9, 2011

setitik yang salah,. SELAUTAN OMELAN!!!

Bismillahirrahmanirrahim...

seharian saya di rumah....siapkan, upgrade dan tambah-tambah lagi report yang Insyaallah akan disubmit semula...
dari pagi hingga asar, saya terus-terusan bertungkus-lumus...
kata orang, waktu maghrib tak elok kalau kita terus study kan? elok berhenti sebentar... (^__^)
rehat sebentar bersama kit kat..hehe

so, usai solat dan melakukan terapi ketenangan dengan kalam ALLAH.. saya menghadap semula laptop yang masih belum tertutup sejak siang...

=hurmm..nak buat apa ye...nak tolong-tolong kat dapur, dah tak ada apa yang nak ditolong=...
~fb~ hehehe

"isshhh..tak suke..tak suke...nape la jadi camni.."

"blah la ko..ingat ko bagus sangat!!"

"hmm..kalau aku tau nak jadi camni, bek kita tak penah kawan dari dulu!!"

"bodoh betul!! nak memerintah, tapi bodoh!!"

"hantu betul laa...konon parti perjuangkan agama, tapi diri sendiri macam orang tak beragama!!"


***************

(-__-").... addooii...

perlu ke semua ni??
maaf kalau saya kelihatan agak kuno!!
maaf kalau saya kedengaran agak old skool!!
maaf juga kalau yang ditegur, rasa tak puas hati dengan saya... (-__-)

saya sudah menegur semampunya,..kini terserah..
izinkan saya untuk mencoretkan di kanvas blog ini pula...

wahai sahabat-sahabatku,...cukup-cukuplah...
berhentilah menyalahkan takdir..
berhentilah mengeluh..
berhentilah saling menyalahkan..
berhentilah saling kutuk mengutuk....
tolonglah...berhenti!!!

saya juga tidak selayaknya mengatakan diri saya baik...
ya, saya juga punya banyak keburukan berbanding kebaikan..
maafkan saya..
tapi, ini peringatan untuk kita semua...

saya merayu...tolonglah...

tak bolehkah kalau kita mengaku, itu semua silap kita??
tak bolehkah kalau kita saling memperbetulkan??
tak bolehkah buang ego kita??
tak bolehkah kita berhenti merasakan kita lah yang betul??
tak bolehkah tak bergaduh??

sudah-sudahlah...

=letih=

wallahualam..maaf...terlampau emosi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...