Wednesday, April 27, 2011

ALLAH..tak tertahan hati ini..aku rindu dia...

Bismillahirrahmanirrahim...

dah lama rasanya saya tak update kanvas usang blog ni dengan sesuatu yang baru...
ada yang bertanya, tidak ingin menulis lagikah?
tidak..Insyaallah..saya akan usahakan untuk tidak meninggalkan medan penulisan dakwah indah ini..
cuma, mungkin saya tidak sebijak yang lain,..merungkai peristiwa demi peristiwa menjadi wadah perkongsian dakwah lembut...
minda saya tidak secerdas yang lain,..menghurai setiap satu pelajaran baru sebagai perkongsian yang mampu memahamkan sanubari sahabat-sahabat..
saya perlu masa,..dan Insyaallah masa itu akan tiba,..DIA pasti akan beri kesempatan untuk saya kongsikan ilmu-ilmuNYA itu, atas keizinanNYA jua...doakan saya..Insyaallah

baiklah,...tidak keterlaluan untuk saya kongsikan, walaupun saya tidak mencoretkan post terbaru di sini,..saya tetap sign in setiap hari...
update hati kecil dan minda lemah dengan input-input bermakna perkongsian sahabat-sahabat bloggers...alhamdulillah..syukran sahabat-sahabatku...moga tinta-tinta emas kalian menjadi saksi penyebaran agamaNYA..Insyaallah...

**
siapa pula yang saya rindukan seperti tajuk di atas?..
siapa 'dia?...
rasanya, apa yang saya coretkan sebentar tadi seperti langsung tidak menjelaskan siapa 'dia' yang sebnarnya kan?...
yup..memang saya belum menyentuh mengenai 'dia' dalam muqaddimah saya tadi...

nak tahu siapa dia?...cuba klik sini...Insyaallah kalian akan faham...
sungguh,..saya rindu dia..dan rasa sebak tak mampu ditahan-tahan tatkala mengingatinya...
berpeluangkah saya menerima pengakuan cintanya pada saya?..
ALLAH..saya jadi terlalu sebak..


wallahualam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...