Saturday, March 5, 2011

bermuhasabah cinta semula..

Bismillahirrahmanirrahim..

ketika badan agak lemah, saya pula keseorangan di rumah sewa..
capai laptop..buka blog sahabat2...
di carinya post2 yang mampu menggegar kekuatan dan semangat diri..
ALLAH..Alhamdulillah..peroleh kekuatan men'topup' kelemahan..Insyaallah..
then, terus ke blog sendiri...'view blog'...
mana tahu, ada yang post di shoutbox..boleh juga menjengah ke sana.. (^__^)...

terdengarlah profile song saya.._muhasabah cinta_... lagu yang sesuai dengan tema dan title blog saya,..
dah lama saya tak hayati bait-bait lirik lagu ni..Subhanallah..saya lekas2 tersedar..
ni antara lagu yang berjaya mengetuk kuat pintu hati tatkala saya hanyut dalam keimanan yang rapuh..

saya hayati semula bait-bait liriknya..
ALLAH...

sungguh mendalam rasa kesannya di hati...
sungguh, pada ALLAH jua lah aku berserah dan memohon dipermudahkan urusan..Insyaallah..
"aku cinta padaMU, Ya ALLAH.."


wallahualam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...