Sunday, January 23, 2011

ALLAH..rindunya aku pada mereka...




Bismillahirrahmanirrahim..

coretan ini, saya akui,..bersifat agak personal...
saya ingin zahirkan, luahkan dan catatkan rasa rindu...

ALLAH..(-__-)
saya benar-benar rindukan sahabat-sahabat saya...
terasa perjalanan ini benar-benar panjang..
sangat lama rasanya saya x berjumpa, bergurau senda dan bergelak ketawa seperti selalu dgn mereka..
ALLAH...sempatkah lagi untuk kami bertemu..
berilah kami peluang untuk bersama semula..

jari terketar-ketar menaip, hati berdebar, jantung kencang berdetak, mata kekejangan menahan mutiara..ku tuliskan di sini...
nama- nama insan yang selama ini banyak mengajarku erti jatuh bangunnya kehidupan..
bersamaku susah dan senang..
tidak kering tenaga membantu, memberi semangat dan amanat..
Ida, kak zam, maria, nadiah, munira, kak dila,adik wani,...
tikah, mira, azila, zaisya,...

Moga ALLAH pelihara hati-hati kami...
pelihara rasa rindu ini..
dan moga rasa rindu ini tidak melebihi rasa rindu aku pada MU.. AMIN..

wallahualam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...